▼
22.03.2017
16.03.2017
15.03.2017
8 клас. Підготовка до практичної роботи. Графічні примітиви, робота з графікою
Завдання: створити проект, після запуску якого на виконання:
- у верхній частині форми з'являється ліс із зображень, збережених у папці Матеріали;
- в лівій частині форми з'являється Лис, створений задопомогою графічних примітивів і оформлений відповідно до зразка;
- після натискання на кнопці "Колобок" на екрані з'являється зображення Колобка.
14.03.2017
06.03.2017
Тренувальні вправи (продовження)
Задача 5.
1000 шт. цегли можна перевозити візками міскістю 100, 300, 400 і 500 шт. цегли. Отримати всі можливі варіанти перевезень. Підрахувати їхню кількість.
Пояснення.
Позначимо k - кількість візків по 100 цеглин,
n- кількість візків по 300 цеглин,
m- кількість візків по 400 цеглин,
p- кількість візків по 500 цеглин, s - кількість варіантів.
0<=k<=10
0<=n<=3
0<=m<=2
0<=p<=2
Умова: 100*k+300*n+400*m+500*p=1000
Підрахунок кількості варіантів: s:=s+1
Завантажити розв'язок
Задача 6.
Для натуральних чисел a, b, c, d, що приймають значення від 1 до n, знайдіть такі, для яких виконується рівність: a=b^2+c^2+d^2.
Звантажити розв'язок
05.03.2017
Тренувальні вправи
1. Старовинна задача.
Скільки можна купити биків, корів та телят, якщо вартість одного бика - 10 руб, однієї корови - 5 руб, а за одного теля платять 0,5 рубля. І якщо на 100 рублів потрібно купити 100 голів скоту.
Пояснення
Позначимо через b кількість биків; k - кількість корів; t - кількість телят. Після цього можна записати два рівняння:
10b + 5k + 0.5t = 100 і b + k + t = 100
На 100 рублів можна купити:
не більше 10 биків, тобто 0<=b<=10;
не більше 20 корів, тобто 0<=k<=20;
не більше 200 телят, тобто 0<=t<=200.
Розв'язок
2. Складіть програму для обчислення F=x+x^2+x^3+...+x^n для х=0.1; 0.2...1.0 і введенного зклавіатури значення n.
Розв'язок
3.Знайти всі трицифрові натуральні числа, сума цифр яких дорівнює їхньому добутку, та визначити кількість таких чисел.
Розв'язок
4. Надрукувати таблицю множення
Розв'язок
Далі буде...